piątek, 11 listopada 2016

BOOK TOUR - "Dziecko wspomnień" - lista


Dla przypomnienia zamieszczam regulamin akcji:
1. Book Tour z „Dzieckiem wspomnień” Steeny Holmes organizowany jest przeze mnie, autorkę bloga www.atociwynalazek.blogspot.com we współpracy z Wydawnictwem Kobiecym. 
2. Nie trzeba posiadać bloga, żeby się zgłosić. Recenzje książki należy wtedy zamieścić wtedy na Facebooku, Google +, portalach książkowych takich jak: lubimyczytac.pl, bookhunter.pl, granice.pl lub innym podobnym portalu i podać do niej link.
3. Książkę należy przeczytać i zrecenzować w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Pamiętajcie, żeby w swojej recenzji uwzględnić  frazę „Book Tour” i wkleić zdjęcie pierwszej strony książki z podpisami uczestników oraz podlinkowany do tego posta baner akcji wraz ze wskazaniem  bloga organizatora - www.atociwynalazek.blogspot.com - oraz Wydawnictwa Kobiecego - www.wydawnictwokobiece.pl
4. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt, bym mogła podać adres kolejnej osoby. 
5. Książkę wysyłamy przesyłką rejestrowaną, tj.: listem poleconym priorytetowym lub listem poleconym ekonomicznym.
6. Jeśli chcecie jeszcze wziąć udział, zgłaszajcie się. Lista jest ciągle otwarta.

Mała prośba do drugiej uczestniczki. Moniko, odezwij się, proszę, do mnie na maila lub podaj mi swój w komentarzu, bym mogła się z Tobą skontaktować  w sprawie adresu korespondencyjnego. 

4 komentarze:

  1. Wzięłabym udział, ale książkę już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy book tour. Zastanawiam się nad wzięciem udziału :)
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ostatnio czasu na booktoury :( a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)