wtorek, 31 maja 2016

Wakacyjny wynalazkowy konkurs książkowy




Tak się składa, że właśnie minął rok odkąd prowadzę bloga. Z tej okazji przygotowałam wakacyjny konkurs książkowy (niektórzy już mają wolne, inni na nie czekają, a i ja urlop w tym roku zamiast we wrześniu mam w czerwcu). Przy okazji pragnę podziękować kochanemu sponsorowi za jedną z pozycji :*

Zdobyć można cztery książki:

1.  Na Hester Street topnieje śnieg Daisy Waugh - egzemplarz nowy - recenzja tutaj;
2. Dożywocie Marta Kisiel - egzemplarz nowy;
3. Akademia wampirów Richelle Mead - książka była raz czytana;
4. Kiedy księżyc jest nisko Nadia Hashimi - raz czytany egzemplarz recenzencki podczas przeprawy pocztą lekko pokiereszowała się okładka (posiada pionowe zagniecenie).

Co trzeba zrobić? 
Zasady podaje poniżej.

Regulamin wakacyjnego konkursu wynalazkowego na www.atociwynalazek.pl:

1) Organizatorem jestem ja, autorka bloga atociwynalazek.blogspot.com.

2) Można wygrać wyżej wymienione książki, tj: Na Hester Street topnieje śnieg Daisy Waugh, Dożywocie Marty Kisiel, Akademia wampirów Richelle Mead, Kiedy księżyc jest nisko NadiiHashimi

3) W konkursie wygrywają cztery osoby.

4) Konkurs trwa od 30.05.2016 do 30.06.2016 do godziny 23:59. Zgłoszenia nadesłane po tym terminie nie zostaną przyjęte.

5) Warunkiem uczestnictwa jest bycie lub dołączenie do obserwatorów bloga i/lub Facebooka (tutaj) oraz udostępnienie podlinkowanego do tego postu banera konkursowego (obraz widoczny powyżej) na swoim Facebook'u/G+/blogu oraz podanie odpowiedzi na pytanie konkursowe.

6) Pytanie konkursowe brzmi: Poleć mi idealną lekturę na wakacje.

6)W zgłoszeniu (w komentarzu pod tym postem), trzeba podać pod jakim nickiem obserwuje się blog atociwynalazek.blogspot.com, i/lub Facebook'a oraz swój adres e-mail.

7) Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.

8) Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu.

9) Do konkursu może przystąpić każdy posiadający adres korespondencyjny na terenie Polski. Nie wysyłam nagrody za granicę.

10) Nagroda zostanie przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost. 

11) Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej mailowo. W razie braku odpowiedzi na mojego maila z wynikami konkursu w przeciągu 5 dni, wylosowana zostanie kolejna osoba.



WZÓR ZGŁOSZENIA:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako/ lubię na Fb jako:
mail:
Baner:
Wybieram książkę:
Do czytania w wakacje polecam: 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)