wtorek, 1 września 2015

Planowany stosik wrześniowo - urlopowy


Nadszedł wrzesień i w końcu doczekałam się długo wyczekiwanego urlopu. Poniżej przedstawiam stosik z książkami, które planuję w tym czasie przeczytać.



Od dołu:



Przyznaję, skusiła mnie przepiękna okładka. Ciekawi mnie jednak również historia kochanków, którzy przez wieki nie mogli zaznać szczęścia, a wszystkie ich wspólne przeżycia toną w nutach przepięknych zapachów.



Książka, która czeka na mojej półce dzięki wygranej w konkursie u Zapatrzonej w książki, Jeszcze raz dziękuję :)



Druga część po "Zostań , jeśli kochasz". Przeczytałam pierwszą to i trzeba sięgnąć po tę.



Prawdziwa historia ojca, który rozpaczliwie walczy o zdrowie psychiczne swojej córeczki.



Powieść o klubie spacerowiczek, które podczas wspólnych spotkań dzielą się swoimi sekretami.


Po tę książkę mam zamiar sięgnąć, bo lubię czytać kryminały na urlopie. A powieści Agathy Christie lubię szczególnie.

7 komentarzy:

  1. Tobie urlop się zaczyna, a mnie właśnie kończy. Życzę udanego wypoczynku i udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku! Zazdroszczę książki Kowalewskiej, chętnie sama bym się z nią zapoznała w wolnej chwili.

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak urlop we wrześniu. Wszyscy już po, a Ty jeszcze masz przed sobą czas odpoczynku:-) Życzę samych udanych chwil, a z książek zazdroszczę "Tam, gdzie nie sięga już cień". Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak Ci Kowalewska podejdzie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)