czwartek, 27 października 2016

BOOK TOUR - "Dziecko wspomnień" Steena Holmes - zapisy

Nadeszła wiekopomna chwila i pragnę ogłosić pierwszy Book Tour organizowany na moim blogu!

Książką, która wyruszy w podróż będzie Dziecko wspomnień Steeny Holmes wydana w Polsce przez Wydawnictwo Kobiece. Powieść wywarła na mnie duże wrażenie, recenzję znajdziecie tutaj.

Dla zachęty dodam, że powieść już od pierwszej strony niesamowicie wciąga i odkłada się ją dopiero po przeczytaniu ostatniej kartki. 

baner 

 REGULAMIN AKCJI:

1. Book Tour z Dzieckiem wspomnień Steeny Holmes organizowany jest przeze mnie, autorkę bloga www.atociwynalazek.blogspot.com we współpracy z Wydawnictwem Kobiecym. 

2. Chęć przystąpienia proszę zgłosić w komentarzach pod tym postem. Lista będzie otwarta do momentu ogłoszenia przeze mnie jej zamknięcia. W treści komentarza należy podać swój e-mail. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących, ale zawsze możemy się dogadać, co do kolejności wysyłki. 

3. Nie trzeba posiadać bloga, żeby się zgłosić. Recenzje książki należy wtedy zamieścić na Facebooku, Google +, portalach książkowych takich jak: lubimyczytac.pl, bookhunter.pl, granice.pl lub innym podobnym portalu i podać do niej link.

4. Książkę należy przeczytać i zrecenzować w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Pamiętajcie, żeby w swojej recenzji uwzględnić  frazę Book Tour i wkleić zdjęcie pierwszej strony książki z podpisami uczestników oraz podlinkowany do tego posta baner akcji wraz ze wskazaniem  bloga organizatora - www.atociwynalazek.blogspot.com - oraz Wydawnictwa Kobiecego - www.wydawnictwokobiece.pl

5. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt, bym mogła podać adres korespondencyjny kolejnej osoby. 

6. Książkę wysyłamy przesyłką rejestrowaną, tj.: listem poleconym priorytetowym lub listem poleconym ekonomicznym.

7. Akcja ruszy około 10 listopada 2016 (mam nadzieję, że do tego czasu zgłosi się chociaż pięć osób).

Zapraszam do zabawy :)
Na koniec zabawy wśród jej uczestników wylosuję osobę, która wygra zestaw jesiennych, ręcznie malowanych zakładek. Póki co kolekcja ma dwa egzemplarze, ale możliwe że się powiększy i wtedy będzie można wybrać zestaw, który bardziej się wygranemu spodoba. 







40 komentarzy:

  1. Hm hm hm... będę musiała nad tym pomyśleć - bo książka ciekawi, ale obowiązków czytelniczych mam aż nadto. Kusisz uroczymi zakładkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta się szybciutko więc zachęcam z całego serca :)

      Usuń
    2. To tym bardziej żałuję, że jednak muszę odmówić :( Za dużo książków się nagromadziło i myślę, że mogłabym się nie wyrobić. Ale zamieszczę informację na blogu, może ktoś się skusi :)

      Usuń
  2. Polecam serdecznie :) Książka i na mnie wywarła piorunujące wrażenie :)
    Powodzenia uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeżeli nie trzeba mieć bloga to ja bardzo chętnie się zapisze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Pamiętaj tylko żeby wstawić recenzję na któryś z portali jak juz przeczytasz :) Jeśli możesz podaj mi, proszę, swojego maila albo skontaktuj się ze mną na mojego ( w celu ustalenia adresu korespondencyjnego). Mój mail: atociwynalazek@gmail.com

      Usuń
  4. Zgłaszam się :)
    mój mail: ogrodksiazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Skontaktuję się z Tobą jak będę ustalać listę do wysyłki.

      Usuń
  5. Wzięłabym udział, ale niestety nie jestem dobra w takich zabawach. Udostępnię jednak informacje, zawsze może znaleźć się ktoś więcej chętny do przeczytania książki :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Przemyśl jeszcze, na przeczytanir jest aż 14 dni, zawsze mogę Cię zapisać na końcu listy :) Dziękuję za udostepnienie :)

      Usuń
  6. @obsesyjna_biblioteczka - zgłoszenie przez Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chętnie:) rudymspojrzeniem@gmail.com
    Ta książka gdzieś tam chodziła mi po głowie.
    U mnie tez Book Tour jakbyś miala ochotę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wezmę udział: kanapaliteracka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu kocham książki z Kobiecego. Przeczytałam ich już kilka i wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę. Także biorę w ciemno ;)

      Usuń
  9. Zgłaszam się, bo czytałam wiele o tych książkach z Wydawnictwa Kobiecego.
    12agnieszka22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, listę opublikuję za ok. tydzień. Odezwę się w sprawie adresu na maila :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Zgłaszam się :)
    Email: anati146@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)