niedziela, 21 czerwca 2015

ZUMBA !



Jednym z moich największych odkryć i wynalazków jest zumba. Jest dla mnie najprzyjemniejszą formą spędzania czasu w ruchu i jedną z największych moich przyjemności. Do tego stopnia zakochałam się w niej, że nie wyobrażam sobie tygodnia bez pójścia na zajęcia. Możliwe, że to zasługa wspaniałej instruktorki, która prowadzi zajęcia w moim osiedlowym klubie fitness.
Zumba pozwala spalić mnóstwo kalorii i zdecydowanie poprawia humor. Bez problemu można ćwiczyć również w domu, na youtube jest mnóstwo filmików z gotowymi choreografiami. Poniżej wrzucam link do przygotowanej przeze ze mnie playlisty, do której ja z powodzeniem ćwiczę w domu. Starałam się dobrać choreografię tak, by można było się spokojnie rozgrzać. Na końcu wrzuciłam tzw. cool down z rozciąganiem. Nie należy sięprzejmować, że coś komuś nie wychodzi i po prostu bawić się ruchem. Z czasem wszystko się udaje :)
Powodzenia :)! Ja też zabieram się do skakania.

MOJA PLAYLISTA ZUMBY NA YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)