niedziela, 26 lipca 2020

Ciekawe wynalazki - kolorowe skarpetki nie do pary Many Mornings

Od zawsze kochałam kolorowe skarpetki, nawet w czasach, gdy te nie były specjalnie popularne. Jeszcze w gimnazjum z dumą obnosiłam się na wuefie skarpetami ze Smerfami, które dostałam w prezencie. Nosiłam je tak długo, aż już zdecydowanie do niczego się nie nadawały. Teraz, gdy wybór ciekawych skarpet jest tak duży, pozwalam sobie szaleć z wzorami i kolorami, wybieram różne: te bardziej kolorowe i te mniej. Ostatnio zachwyciły mnie te z firmy Many Mornings.

It's Book o'clock


Jako nałogowa książkoholiczka wszędzie w domu natykam się na książki, mam pudełko z zakładkami, a nawet dorobiłam się jednego Funko POPa. Jednak jako skarpeciara pomyślałam, że koniecznie muszę mieć skarpety w książki. Moje serce zdobyły właśnie te z Many Mornings o nazwie The Book Story. Długie, wygodne, nie uciskają i każda skarpetka ma nieco inny wzór, mimo że tworzą parę. Już nie mogę się doczekać aż nadejdzie jesień, a ja zakopię się pod kocem z książką, mając na nogach książkowe skarpetki.

Matchy-matchy







Od pewnego czasu marzyłam o identycznym ubraniu dla mnie i dla syna. W sieci znajdzie się mnóstwo wspólnych pomysłów na stylizacje dla mamy i córki, ciężko jednak znaleźć coś dla mamy  i chłopca. Jeszcze ciężej cokolwiek kupić. W końcu jednak udało mi się zakupić skarpety, które będziemy nosić oboje. Wybrałam uroczy wzór leniwców Sloth Life Kids dla Karolka i Sloth Life Low z myślą o wspólnym weekendowym leniuchowaniu. Najmniejszy rozmiar skarpet dziecięcych dostępnych na Many Mornings to 23-26, więc będzie on odpowiedni już dla 2-3 letnich dzieci.



Czemu Many Mornings?


Firm produkujących wielobarwne skarpetki jest naprawdę sporo i wybór jest zaskakująco duży. Wybrałam skarpety Many Mornings, ponieważ w parze z dość niską ceną idzie jakość i ciekawe wzornictwo. Poza tym mogłam wybierać między skarpetami długimi, stopkami i tymi przeznaczonymi dla dzieci. Co ważne, 5% dochodu ze sprzedaży każdej pary jest przekazywane na cele charytatywne. Dodatkowo towar można zwrócić przez 30 dni jeśli nie odpowiada on naszym oczekiwaniom. Wykonane są z bawełny, czyli najlepszego materiału dla stóp, ułatwiającego ich wentylację.

Które ze skarpet spodobały Wam się najbardziej?



1 komentarz:

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)