czwartek, 20 czerwca 2019

Ze strachem za pan brat - "Tosia w Tarapatach" i "Tosia w Tarapatach. Kłopoty i katastrofy" Paweł Maj




W piosence do jednej z wieczorynek śpiewano, że to: filmy dla tych, co się lubią bać. Wydaje się, że tą samą maksymą kierował się Paweł Maj tworząc przygody Tosi, nic dziwnego, że są one częścią serii Złowieszcze Dreszcze. 

Tosia Tarapata to bardzo rezolutna dziewczynka, która nerwy ma ze stali i niczego się nie boi. Różne stwory i potwory nie sprawiają, że bierze nogi za pas i ucieka, ale zastanawia się jak rozwiązać problem, a nie ma takiego, którego rozwiązać nie potrafi. Poradzi sobie z widmowym wilkiem, złośliwym potworkiem, czy stworów spod łóżka. Dziewczynka wyróżnia się na tym tle wśród swoich rówieśników, pokazując że strach ma jedynie wielkie oczy o zawsze istnieje sposób by sobie z nim poradzić.


Książki o Tosi są rewelacyjne. Z pewnością spodobają się dzieciom i ich rodzicom, bo nie sposób nie lubić rezolutnej bohaterki. Dzieci lubią się bać, a że przygody zawarte w obu książki dreszczyk strachu posiadają to dzieci będą zadowolone. 

Poza tym książeczki się dosłownie łyka, a mali czytelnicy z oczami jak spodki proszą by czytać im więcej. Tosię lubi się od początku, podziwiam jej odwagę, rezolutność. Przede wszystkim, jako rodzic, muszę stwierdzić, że historię w nich zawarte pokazują, że bardzo często boimy się na wyrost, by później przekonać, że strach ma jedynie wielkie oczy. Dodam jeszcze, że książka polecana jest dzieciom w wieku 7+

Niezwykle cieszy mnie, że.moglam poznać przygody Tosi Tarapaty. Jestem zachwycona książkami Pawła Maja. Jego książka jest trochę straszna, ale w głównej mierze zabawna. Pokazuje, że strach ma wielkie oczy, ale warto w nie spojrzeć i się uśmiechnąć. 



Tytuł: Tosia w tarapatach; Tosia w tarapatach. Kłopoty i katastrofy
Autor: Paweł Maj
Ilustracje: Monika Sommer-Lapajew
Liczba stron: 274, 256
Data wydania: 2018, 2019
Wydawnictwo:



6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej Tosi- kojarzyłam trochę inną, ale i ta mnie zaciekawiła- z pewnością przyda się dla odważnych dziewczynek;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. Postępowałam zgodnie z jego instrukcjami, aby odzyskać moją ukochaną, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, bo teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. Skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB Przez WhatsApp na: ( +2348104102662 ). I zeznaj za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail. com ) LUB WHATSAPP ( +234 810 410 2662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)