poniedziałek, 5 listopada 2018

Kalendarz z koktajlami na 2019 rok - czemu nie?








W większości księgarń już w listopadzie półki i wystawy uginają się od kalendarzy na kolejny rok. Od widoku pięknych okładek, mnogości formatów i kolorowych wnętrz można dostać oczopląsu. Ciężko zdecydować się na jeden, więc trzeba taką decyzję podjąć z przysłowiową głową. Jedną z ciekawszych propozycji na 2019 rok są Zielone koktajle. Kalendarz na 2019 rok.  


Kalendarz to dodatek do znanej bestsellerowej serii Zielone koktajle. Na pierwszy rzut oka przykuwa uwagę okładką w zabawne rysunki smoothie, owoców i warzyw. Kalendarz posiada twardą oprawę skrywającą pastelowe wnętrze. Każda karta ozdobiona została marginesem z ilustracjami przypominającymi te na okładce.


Wstęp to kolejno dwa całoroczne, skrócone kalendarze w dwóch różnych układach: listowym i kafelkowym. Następnie mamy miejsce na notatki, w których opisać możemy pite i stworzone przez siebie koktajle. Następnie rozpoczynają się części odpowiadające porom roku. Każda z nich wypełniona jest przepisami zdrowych koktaji i deserów, które idealnie w daną porę roku się wpasowują. Każda z tych czterech części posiada przypisy twórców określające czym się sugerować dobierając składniki koktajli wiosną, latem, jesienią i zimą.

Na każdej stronie znajdziemy zdrowy przepis, a na samym końcu kalendarza zebrane zostały dodatkowe pozycje wybrane przez czytelników. Wobec tego znajdziemy przepisy na pysznie wyglądające lemoniady, śniadania i miski koktajlowe.

Kalednarz na 2019  Zielone koktajle rok to idealny wybór nie tylko dla ludzi prowadzących na co dzień zdrowy i aktywny tryb życia, ale również dla tych, którzy planują coś zmienić. w swoim sposobie odżywania i potrzebują smacznych i zdrowych inspiracji. Kolejny rok to szansa na zmiany, a kaledarz proponowany przez Wydawnictwo Publicat z pewnością w nich pomoże.



Kalendarz dostępny jest w księgarni internetowej taniaksiazka.pl

Zachęcam także do zerkniecia na listę poradników księgarni. 



5 komentarzy:

  1. Akurat coś dla mnie, bo ostatnio postanowiłam zmienić diametralnie dietę i jeść zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe odżywianie to dla mnie podstawa, a koktajle uwielbiam, więc zdecydowanie jestem na tak.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie :) Wolę ks. Jana Twardowskiego, kupuję co roku z jego wierszami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a to coś ciekawego... chyba by mi się przydało:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kalendarz byłby dla mnie, ale jestem już przyzwyczajona do kalendarzy i planerów firmowych ;) ale książkę z przepisami chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)