niedziela, 2 sierpnia 2015

Planowany stosik - sierpień 2015

Nawet nie zauważyłam jak szybko minął lipiec, a tu już sierpień roztacza swoje uroki. Tym razem zaplanowałam przeczytać cztery książki, zobaczymy co z tego wyjdzie.


Od góry:


Co tu dużo mówić, po prostu ujął mnie ten jakże zabawny tytuł, więc nie mogłam po tę książkę nie sięgnąć.

Światowy bestseller i bardzo popularny film. Musze sprawdzić na swojej skórze, czy rzeczywiście ta powieść jest tak fantastyczna jak o niej piszą.



Szczerze powiedziawszy nie przepadam za takimi powieściami i tę wypożyczyłam dla mojego taty. Jednak kiedy stwierdził, że bardzo mu się podobała i żebym załatwiła mu jeszcze kilka tego autora, postanowiłam po nią sięgnąć i ja. Może przekonam się do przygodówek?


Nieodłącznym elementem sierpnia jest wspomnienie Powstania Warszawskiego, zatem i ja postanowiłam powspominać z bohaterkami książki Anny Herbich. 

6 komentarzy:

  1. "Zostań, jeśli kochasz" dla mnie jest przeciętna, ale większości się podoba. Zobaczysz sama :) Pierwsza książka rzeczywiście zachęca tym ciekawym tytułem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego nie mogłam się powstrzymać by po nią nie sięgnąć.

      Usuń
  2. Czytałam jedynie ,,Zostań jeśli kochasz". W planach mam ,,Dziewczyny z Powstania"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko "Zostań jesli kochasz". Nie czytałam, ale mam za sobą wiele recenzji - pozytywnych jak i negatywnych. Dlatego jestem ciekawa Twojej opinii, bo dalej się waham czy sięgnąć po książkę :) O pozostałych nie słyszałam, ale również z chęcią zobaczę co o nich sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jamnik z kluskami" jest rzeczywiście ujmującym tytułem. :-) Kocham psy, więc i mnie ta książka od razu zainteresowała. Czytałam jedynie "Zostań, jeśli kochasz". Była ok, ale nie wzbudziła we mnie wielkich emocji, jakich się spodziewałam. Ciekawe, czy Tobie się spodoba. Miłego wakacyjnego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Podziemny labirynt" i "Zostań, jeśli kochasz" chętnie podstałabym w swoje ręce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)