niedziela, 23 sierpnia 2015

Kioskowe zdobycze książkowe

Koniec sierpnia obrodził w książkowe dodatki do gazet. Ku mojej uciesze! W bardzo przyzwoitych cenach można zakupić kilka bardzo ciekawych pozycji. Oto cztery ciekawe wydawnictwa.

1. Pani Domu z literaturą kobiecą


Mnie nie udało się dostać tego wydania w swoje ręce, ale może w następnym tygodniu będę miała szansę. Natknęłam się natomiast na poprzednie wydanie z książką Lilah i Suzannah Nory Roberts w cenie 6,99 zł. Nie wzięłam tylko z tego względu, że jest to tylko I tom opowieści o siostrach. 

2. Arcydzieła Literatury Rosyjskiej - kolekcja Hachette


W pierwszym wydaniu dostępne są dwa tomy Martwe dusze Gogola i Wiśniowy sad Czechowa w cenie 14,90 zł. 


3. Wrześniowa Claudia z powieścią Sandry Brown Buntownik



Powyższe wydanie jest już dostępne w kioskach. Gazetę z powieścią można zakupić w cenie 9,90 zł

4. Kolekcja Edipresse i wydawnictwa Prószyński i S-ka Świat dysku


Pierwszy tom dostępny w cenie 8,99 zł. 


Ja skusiłam się na Straż! Straż! i na Claudię z Buntownikiem




13 komentarzy:

  1. Arcydzieła literatury rosyjskiej? Jako wielbicielka tej literatury na pewno będę starała się mieć książki z kolekcji Hachette :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, że nie warto! Kupiłam, porównuję w domu wydanie "Martwych dusz" Gogola z innym wydaniem, okazuje się, że wydanie Hachette ma urwane zakończenie. Brakuje około jednej strony. Aż boję się myśleć, co będzie dalej. Więcej nie kupuję!!!

      Usuń
  2. Gratuluję zdobyczy :) Sama bym się na niektóre skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam sobie prenumeratę Świata Dysku ^_^
    Muszę się jednak rozejrzeć za książkami dołączanymi do Pani Domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwiedziłam parę kiosków i nie udało mi się dorwać Pani Domu, ale trzymam kciuki żeby się udało.

      Usuń
  4. Niezłe zdobycze kioskowe! Ja też niebawem pochwalę się swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanych zakupów.:-)Będziesz może zbierać "Świat dysku"? Ja polowałam na "Panią domu", ale wszędzie wszystko wykupione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się nie udało znaleźć tej gazety z dodatkiem. Co do "Świata dysku" na razie ograniczę się do jednego tomu, chyba że będę chciała poprawić sobie humor, a w kioskach będzie akurat tom z moimi ulubionymi czarownicami :)

      Usuń
  6. Arcydzieła Literatury Rosyjskie - pierwszy tom, czyli "Martwe dusze" Gogola w starym tłumaczeniu z Wikipedii, któremu brakuje zakończenia. Zabrakło okolo jednej strony tekstu, która za to jest np. w tłumaczeniu Władysława Broniewskiego. Zraziłam się do tej kolekcji, mimo że taka ładna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)