środa, 1 lipca 2015

Planowany stosik – lipiec 2015

Stosik już się utworzył na biurku i czeka w lipcu na przeczytanie.



Od góry:



Ogród tajemnica i flirt – idealna historia na tzw. letnie odmóżdżenie.


Podróże to idealny motyw książkowy na wakacje. A tutaj i podróż i przygotowania do ślubu. Niestety nie zauważyłam, że to trzecia część cyklu, ale jak będzie ciekawa to na pewno sięgnę po wcześniejsze. 


Sięgnęłam po tę książkę, bo bardzo lubię Korwin – Piotrowską, jej cięty język i moim zdaniem trafne, konstruktywne uwagi. Uwielbiam ją za klasyczną już „blondzię”, „Magiel towarzyski”, czy felietony, które od czasu do czasu podczytuję na Onecie. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.


  Jeszcze nigdy nie miałam okazji przeczytać dalszej części losów klasycznych bohaterów pisanych przez innych niż pierwotni pisarze. Mam nadzieje, że mnie zaciekawi.



Największe tomisko ze wszystkich, do tego pisane drobnym maczkiem. Czytam już jakiś czas, ale myślę, że ze względu na objętość można mi to wybaczyć. Książka stanowi zwieńczenie opowieści o Locku Lamorze, bardzo sprytnym złodzieju z Camorry. Lynch trzyma poziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)