środa, 2 grudnia 2020

CIEKAWE WYNALAZKI - ciepło w stopy na święta

Uwielbiam kolorowe i zabawne skarpety. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych elementów stroju. Właściwie moją małą tradycją w okresie przedświątecznym jest kupowanie pary takowych ze świątecznymi wzorami. W tym roku wybrałam te firmy Many Mornings. 



Świąteczny wzór

Tym razem wybrałam skarpety do pary model Warm Rudolph zamiast szablonowych dla firmy niedoparków. Przyznaję, dałam się skusić przegenialnemu opisowi producenta, który tak oto o nich napisał: 


Skarpetki świąteczne są̨ bożonarodzeniowym must-have. Jak Kevin sam w Polsacie, jak pytania singla o drugą połówkę̨ przy wigilijnym stole i jak przekraczanie miesięcznych limitów przyjmowania węglowodanów w jeden wieczór.

 Idealne skarpetki na prezent? Tylko klasyka gatunku!

 Idą święta – kup te skarpety. Kropka.


Jako bożonarodzeniowy świrek już miałam je na stopach i muszę przyznać - był to strzał w dziesiątkę.  Są wysokie i super ciepłe. Co ważne, nie spadają do kostek i nie zwijają się jak większość grubaśnych skarpet. Wzór jest uroczy i idealnie wpasowuje się w przedświąteczny okres. 

Trochę lata w grudniu 




Z przekory wybrałam także model The Lemon. Nie ma to jak w grudniu powspominać ciepłe lato, podczas którego koronawirus ponoć był w odwrocie. Swoją drogą, grudzień mocno kojarzy mi się z cytrusami, przede wszystkim mandarynkami, ale czemu właśnie nie zamienić mandarynek na cytryny?  

Coś dla panów



Ogromnie podoba mi się moda na noszenie kolorowych skarpet wśród panów. Lubię, gdy faceci ubierają się z tzw. przymróżeniem oka i nie twierdzą, że kolorowe skarpety są tylko dla bab. Chociaż majsterkowicz, który dostanie te skarpety The Handymen w prezencie w głównej mierze zajmuje się skręcaniem mebli do swojego mieszkania, to jednak fach w ręku ma. Kto czytał instrukcje z IKEI ten wie ;) 

Czemu Many Mornings? 


Bo zachwycają mnogością wzorów i kolorów. Dodatkowo posiadają różne wersje tych samych skarpet, może je nosić cała rodzina. Mają darmową dostawę od 79 zł i dwie wygodne opcje dostarczania zamówienia. Dodatkowo za zapisanie do newslettera dostaje się 10 % rabatu, a w grudniu można uzyskać dodatkowe rabaty lub wygrać niespodzianki otwierając okienka zamieszczonego na stronie kalendarza adwentowego. 
Jako dodatek do zamówienia dostałam małpkę do samodzielnego zszycia - z resztek materiałów ze skarpet. To się nazywa zero waste :) 






2 komentarze:

  1. Nie wyobrażam sobie czasu przedświątecznego i świątecznego bez świątecznych skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe :) Ja dostałam takie ładne i ciepłe w prezencie urodzinowym !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)