wtorek, 19 grudnia 2017

Prezenty LAST MINUTE

Jak co roku przedstawiam Wam listę prezentów LAST MINUTE. Sklepy, które sprawdziłam, dają gwarancję dostawy przed świętami, więc to szansa dla wszystkich zapominalskich. Produkty te dostępne są też w sklepach stacjonarnych. Klikając w opis produktu zostaniecie przeniesieni na stronę internetową na jakiej jest dostępny. 


Coś dla ŻONY/NARZECZONEJ/DZIEWCZYNY:
perfumy Euphoria Calvin Klein - 139,90 zł (uwaga: w perfumeriach Super Pharm do 21 grudnia - 40% na drugi zapach)



Coś dla MĘŻA/NARZECZONEGO/CHŁOPAKA:



Coś dla TATY:




Coś dla MAMY:



Dla BABCI:


Dla DZIECKA:









7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy i pomocny post.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, mi się co prawda nie przyda, ale miło popatrzeć. Uwielbiam BeatriX Porter i widziałam jakąś jej książkę na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam synkowi i jestem zachwycona. Zawsze chciałam żeby u mnie w domu gościły jej opowiastki i cieszy mnie, że mój synek będzie miał z nimi styczność :)

      Usuń
  3. Te czekoladki Karmello wyglądają tak obłędnie! Chętnie bym ich spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują też obłędnie. We Wrocłąwiu są w Magnolii, ale przed świętami są tam kilometrowe kolejki a półki świecą pustkami.

      Usuń
  4. Jakieś kolczyki Kruka bym chętnie dostała :). Oni mają w większości wzory w moim stylu, takie bardziej minimalistyczne niż np. Apart. I cena ok :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony po sobie ślad. Wszystkie komentarze są dla mnie ogromną motywacją :)